De Black Friday, Flanco deschide două magazine noi – în Galați și Deva

Magazinul-Flanco-UniriiDe Black Friday, Flanco Retail deschide doua magazine noi – in Galati si Deva – in urma unei investitii totale de 3,5 milioane RON. Reducerile la produsele electronice, electrocasnice si IT vor ajunge pana la 50%, in timp ce la electrocasnicele mici si la accesorii ele sunt de pana la 80%. Compania pregateste cel mai mare eveniment de Black Friday de pana acum, avand peste 450.000 de produse in stoc.

Flanco Retail organizeaza in acest an Black Friday intre 22-24 noiembrie, oferind discounturi semnificative la peste 450.000 de produse din stoc. Ca parte a celui mai mare eveniment de shopping al anului, compania a pregatit oferte speciale la peste 2.000 de repere, dublu fata de anul trecut, in toata reteaua sa – care va numara 82 de magazine.

In preziua Black Friday, pe 21 noiembrie, Flanco deschide doua magazine noi, in Galati si Deva, extinzandu-si astfel reteaua la 82 de unitati, in urma unei investitii totale de 3,5 milioane RON. Magazinul Flanco din Galati Shopping City, alaturi de cel din Ulpia Shopping Center Deva, adauga peste 1.400 mp spatiu de expunere si vanzare retelei Flanco si se inscriu in cursa cumparaturilor Black Friday cu aceleasi oferte speciale ca si celelalte magazine din intreaga tara.

Pe toata durata Black Friday, site-ul Flanco.ro, intr-o formula speciala, creata pentru acest eveniment, va pune continuu la dispozitia clientilor informatii cu privire la catalogul de oferte, orarul prelungit al magazinelor si evolutia stocurilor. O echipa dedicata isi va concentra, pe perioada weekendului, toate eforturile pentru a oferi informatii in timp real, astfel incat ofertele speciale sa poata fi gasite de catre clienti, direct in magazinele Flanco, care vor ajunge in acel weekend la un numar de 82.

„Si anul acesta ne concentram toate eforturile – de logistica, resurse umane, comerciale – in zona retelei de magazine, zona noastra principala de expertiza” explica Violeta Luca, CEO Flanco Retail. „Asa cum am mai precizat, ne asteptam ca in 2013, in weekendul care incepe cu Black Friday, sa avem 1 milion de vizitatori si vanzari de 85 milioane de lei, in baza unor oferte exceptionale. Cum insa totul se intampla in numai trei zile, ne-am dorit sa ne asiguram pe toate caile ca ne primim clientii cu o experienta conform promisiunii noastre: peste asteptari. Acesta este motivul pentru care, doar in weekendul 22-24 noiembrie, inclusiv site-ul Flanco.ro va deveni un instrument de informare si comunicare, directionand clientii catre magazinele cele mai apropiate sau cele care au ofertele dorite.”

Comparativ cu 2012, Flanco a crescut nivelul total al stocurilor cu 80%, a inclus in oferta sa de 4 ori mai multe tablete şi telefoane, si de 3 ori mai multe televizioare Smart. Astfel, reducerile la produse electronice, electrocasnice si IT vor ajunge pana la 50%, in timp ce la electrocasnicele mici si accesorii reducerile sunt de pana la 80%.

Pentru a facilita procesul de cumparare in Black Friday, Flanco si-a optimizat infrastructura si procesele si a modificat fluxurile de operare in magazine, punand la dispozitia clientilor:

-       Un orar de functionare prelungit cu 4 ore;

-       Cu 30% mai multi consultanti de vanzari;

-       Cu 50% mai multe case de marcat;

-       Un timp de facturare redus cu 30%, datorita simplificarii procesului (2 minute, in medie);

-       Orar de functionare 24/24 pentru departamentele suport de logistica si IT.

Infrastructura care sustine intregul eveniment de shopping a fost pregatita de companie pe parcursul ultimelor 6 luni, antrenand echipele din toate departamentele Flanco si pe toti partenerii de business.

PinterestFacebookLinkedInTwitterShare

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>